Bende yollarım bi ara tamamen playmakerlere yönelik oynuyorum gs çok güçsüz galiba commerzbank arenada 5-0
a.s.y.de 3-0 yendim 2.yim adu-delgado-ricardinho (bence artık 4-4-2nin saltanatı bozulmuş süper olmuş 4lü savunma we
varyasyonları war galiba artık)