detonator139 fifada pesteki tus kombinasyonunu uygulayabiliyoruz iyi guzel ama bunu gampade ayarladıgımda her seferinde degisiyor ve yapamıyorum gamepad kullanan birileri varsa bu sadece bendeki oyunda mı olan bir sey