the_pumper arkadaşlar ben fifa 07 ye yeni boot ları(kramponları) ekledim ama onları silmeyi bilmiyom. kramponları hangi dosyanın içine kaydediyo örn: zdata32.big gibi bi dosyamı? hangi dosyanın içine kaydediyosa lütfen sölermisiniz ????????