The_Patriot_ Hani şu bildiğimiz Aydın varya belki de Aydoş falan demeliyiz.Onun fotosunu bulmuşlar yıllar öncesinden.Ben çok şaşırdım o halinden şimdiki yumo haline nasıl döndüğüne.İşte resim :
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: tolgatmac iki resim arsındaki 5236 farkı bulunuz...:) Cok odul kaparim ben :) Ama bi arkadasim bu adam bilerek boyle contasini gevsettiriyo demisti unlu olmak icin, simdi gene dusunmeye basladim acaba oylemi...
Passenger Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r inanılmaz çok şaşırdımmm...:eek: :eek: :eek: :Daydın anasının karnından şuanki haliyle çıkmadı bilon dimi :psoradan olma bu :D
Ozan JK herkesın kendi tercihi ben bu adamla ne kadar top die dalga geçsemde deişmiccek sonuçta. Fotoyu gorunce güldüm baya :D