Ben Gs deyim , İlk sene Tomas , İliç ve İnamotoyu sattım . Fabragas , Gökhan Ünal , Mehmet Topuz , K. Toure yi aldım ( Yönetimden Transfer için ek para istedim werdiler ) Tür. Super Kupasını da , ligi de aldım ve Şampiyonlar ligi Şam. oldum ( İNANILMAZZZZZ ) 2. senemdeyim şimdi Super CUpayı da Tür . Super Kupasınıda aldım dwm ediom , Toure , Mondragon ve Fabregas 'ı sattım . J. Reina ( GK ) , Pasanen , T. Cahill , J.A. Reyes'i aldım .
Zenginim gidiom öle ( SÜperrrr ) .... Hiç ile vs. yapmadım