Arkadaşlar benim 2007 tıkladıktan çok sonra açılıyor.Ayrıca menülerden menülere geçiş yavaş,oyun içinde esc ile çıkınca bile yavaş çıkıyor.Her oyun mu böyle yoksa benimki mi..ÇÖZÜM VARMI....OYUN OYNARKEN SORUNSUZ
SİSTEM : p4 2,4 - 1 gb ram -Ati 9650pro ekran kartı(son driver yüklü)-Asusu p4 p800 anakart,Bu sorunu çözene benden 4 adet LAHMACUN(şaka ha)