Hakem ilk yari cok iyiydi, 2. yari hep GS lehine caldi. Sari kart göstermemek icin cok tuttu kendini, sonunda mecbur kaldi.Bursanin penaltisini yedi, düzgün hakem olsaydi H.Sas bu maci bitiremezdi.
Necati'nin golü cok güzeldi, Ümit'in golünde top defansa degmese Ömer tutuyordu.