ya arkadaşlar oyunu indirdim kurdum herşey güzel açtım klasik siyah ekran sorunu gittim aplicationsdaki football manager dosyasını sildim bidaa açtım gene aynı sorun kapadım oyunu bi baktım sildiğim dosyalar geri gelmiş çok denedim ama bir türlü olmadı yardımcı olabilirseniz sevinirim...
birde ikinci sorum o inen 6 partı tek bi klasöre atarken sürekli " şu dosyanın aynısı war deiştirilsin mi hede hödö" uyarısıyla karşılaştım dosyaları değiştirdim öle yükledim oyunu bu bir sorun yaratırmı daha açmak gerekirse part 1 deki pek çok dosya part 2dede war aynı yere atınca böle bişey çıktı ama yüklendi oyun bi sorun olmaması lazım dieye düşünüorum (ha birde bnm indirdiğim partlar normalden büyük olabilir ilk 5 part 100mb son part 50 küsür mb)