Oyunda ikinci sezonumdayim fenerbahceyle. cok iyi gidiyorum o da ne? bir milli mac sebebiyle ilk 11 imden 7 oyuncu yedeklerden 5 i milli takima gidiyor. Rakip takim Dinamo Kiev onda da gidiyor ama yerine oyun database inin kendi uydurdugu 17 yasindaki gencler geliyor. Ama resmen hepsi birer yildiz. Benim icin deplasmandan alinabilecek bir 3 puan olan bu mac heba oluyor haliyle. Belkide ileride CL den elenmeme sebep olacak. Sacmayim, sacmasin, sacma.