RioPlaya arkadaslar ben bu oyunda menajer modenda transfer sezonunda transfe yapamıyorum bilen biri resimlerle açıklayabilir mi?
Peshayat12 bak resime gerek yok mesela chelseadasın oranın bütçesi çok iyidir alacağın futbolcu peter crouch diyelim menager mod anasayfasında "TRANSFERS" diye bişi var gir ona sonra "TRANSFER MARKET" ona gir Orada "SEARCH BY SURNAME" buna tıkla croc yaz o yeter o sana bulur sonra futbolcunun üstüne gel enter yap sonra orda buy seçeneği altta kaç yıllık gelecek altında para ve onun altında maç başı parası bunu önceki takımından daha fazlasını ver o zaman paşa paşa gelir oke sorun olursa özelden at
[POWER] O DEĞİLDE FİFA 2007 YA DA TÜM FİFA SERİELRİNDE AĞUSTOS AYININ HER GÜNÜNÜ GEÇİREMİYORSUN HEP 1 HAFTA FALAN ATLATIYOR BU DA SİZİN TRANSFER SÜRENİZİ KISITLIYOR.ÇOK SALAKÇA
Peshayat12 eHue :D :D bizim takım 10 kişide yener ;) bide power kardeş hafta hafta atlıyor amma gün gün atlasa dahamı iyi olacak yarım saat gün atla bu football manager mi
tfurkant170 ya öle ediyosun ama yine gelmiyo ama paran eksiliyo gelmedi üstünden 3-4 maç oynadım niye gelmedi açıklarmısınız
tolga_esk_26 arkadaşlar ben fifa 07 manager mode'da transfer yapamıyorum biriniz yardımcı olun lütfen :( transfer diyorum transfer markete tıklıyorum search dan veya search by surname dan arıyorum geliyor futbolcular bütçeme yetiyor enterlıyorum sonra o futbolcu shortliste gidiyorum anlamadım alamadım bi türlüde paramda gitmiyor lütfen yardım cı olun arkadaşlar :(
tolga_esk_26 http://www.youtube.com/v/D7qB0Nc3W1k>http://www.youtube.com/v/D7qB0Nc3W1k type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> süper frikikler arkadaşlar mutlaka izleyin.
darkscorpion bi şey sorcam arkadaslar managerlik modda bid artmıo mu hiç? çok sınırk-lı oyuncu alıp gonderebiliorm.artırmasını bilen varsa yardımcı olursa sevinirim
darkscorpion Orjinal Mesajı Yazan: tolga_esk_26 07 manager mode'daki ''Bid'' ne arkadaşlar bilen var mı transfer teklifi demek anladıgım kadarıyla ama sınırlı olması sacma biraz