iel_mertcan beyler ya her yerde commanlist war ama sadece pc için war:( birebir tuşları çevrince olmuyor galiba, pcde gamepad ile oynayan yada ps2 ile oynayan biri analog kullanımı ve tricklerin nası yapıldığını anlatabilir mi?