Shevchenko large face packler şu an olmuyor ama digerleri oluyomuş.şahsen 06 için yapılan bi forma yükledim oyuna ve çalışıyor
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko large face packler şu an olmuyor ama digerleri oluyomuş.şahsen 06 için yapılan bi forma yükledim oyuna ve çalışıyor large facepackler skinden kaynaklanıyor ilerde çıkacak skinlerle çözülür
Hakan Kadir Balta ben simdi attım gecen seneki(fm 2006) yamaları faceleri kitleri falan %95i cıktı oyunda logolar falan umarım sorun yaratmaz acaba skinleride denesem mi diyorum ama bide turkce yamayı
..Nicklas.. large facepackler büyük yüz paketi eklentisiyle oluoyor bunu man utd facepack konusunda vermiştim