conquerer arkadaşlar bu konu varmıydı bilmiorum 2 kalvyeyle oynayabiliorusmu oyunu? 2. kalvyeyide takıors devreye girio ama oyunda gözükmüo.yardımcı olurmusunuz.
_FT_9 1 den fazla usb girişin varsa birisine bi klavye birisine bi klavye tak oynanır sanırım ama garanti vermiyorum
the51state ben usb ve normal girişten den denedim ama olmuo bilgisayar buluo ama oyunda gözükmüyor...