Arkadaşlar oynayanlar bilmiyorum farketti mi PES6'da "Other League C" diye bir lig var ve ne takımları bildiğimiz takım ne de oyuncuları bildiğimiz oyuncular. (Takımlar: Team A, Team B, Team C vb. Oyuncular: Player 1, Player 2, Player 3 vb.) Bence KONAMI bu "Other League C"yi PES için gönül veren ve uğraşan bizler için yeni bir lig koyabilelim diye yaptı arkadaşlar. Mesela oraya Turkcell Super Lig'i rahatlıkla herkes koyabilir. Evet, KONAMI belki Bundesliga'yı PES'in bu sürümüne koymadı ama böyle bir düşünceyle bize yeni bir lig için zemin hazırladı. Teşekkürler KONAMI...