KoyuFenerli Türk takımlarına dünya yıldızları neden gelmiyor.Fenerbahçe ye alabildigim en iyi oyuncu Peter Crouch.2 senede sadece genç ve dünya yıldızı olarak onu alabildim.Bir bilginiz var mı?
KoyuFenerli ama fenerbahçe kezmanı trabzonspor marcelinhoyu besiktaş ricardinhoyu aldı oyunda hiçbiri gelmio
tevfikken başarı kazandıkça geliolar, mesela ben üçüncü senedeyim son iki sene 1 şamp ligi 1 uefa kazandm şimdi kadroda seedorf, zenden, kallon, saha, ouaddou gibi adamlar var, tabii bazılarını takasla almak daa kolay oldu
bigstar bende fenerde 3 yıl sonraa gilardino we adriano yu joe cole,saha gbi oyuncuları aldımm bu arada adrianoyuu 6 yıl sonra aldımm aynı yılda deill ee nede olsaa o 35milyon euro werdkk bi anda o kdr werncee kötu oldugunu anladm tabe. bide ilk yıll ole buyuk yıldız transferi yapmayınnn dier yıllara para biriktrnn ilk yılll gencç ucuz yıldızlara yöneln ben ole yaptımm zuuper oldu.
DRHY benim alamadığım oyuncu kalmadı hepsini aldım her sene 70 kadar yıldız oyuncum olurdu ve bunalrı kiralar para kazanırdım