Echo16 Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho Bence en güclü Takim Arsenal World Class ta Arsenalle Barcelonaya 6 gol attim 6-0 yendim. o oynayışa bağlı dostum bende fener bahçe ile Legend seviyesinde Barcelonayı yendim ;) ama Arsenal diyorum bende ;)
sach_math Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho Bence en güclü Takim Arsenal World Class ta Arsenalle Barcelonaya 6 gol attim 6-0 yendim. hocam o barcelona dııl 6alatsaraydır
rapper Orjinal Mesajı Yazan: sach_math Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho Bence en güclü Takim Arsenal World Class ta Arsenalle Barcelonaya 6 gol attim 6-0 yendim. hocam o barcelona dııl 6alatsaraydır kaçarın yok ya uyarı ya ban alacan...keşke böle demeseydin tamam ben de fenerliyim ama kışkırtma yasak:)