fener1907bahce son yaptığım formalar :) 3Dmodel:0 collar:no Arsenal_home: Barça_away: 3D Model:46 Collar:no Barcelona_Home_update: collar = no 3model = 46 İnter_home:
fener1907bahce sağol da formayı 2048*1024 yapıorm çünkü normal moda göre çok daha net çıkıyo ;) collar = no 3model = 46 Man.UTD_away:
xxxxxxxxxxxxxxxx 1024*512 de daha iyi çıkıyo diyosun da tempi sonradan büyüttüğün için çok kalitesiz olmuş.
.OsMaN. Manchester da cok güzel olmus bu arada ben naparsam yapayım barcelona ve arsenal iln formalarını değistiremiyorum :confused:
fener1907bahce Orjinal Mesajı Yazan: .OsMaN. Manchester da cok güzel olmus bu arada ben naparsam yapayım barcelona ve arsenal iln formalarını değistiremiyorum :confused: sağol , mapteki ve kitserverdaki klasörün aynı adı taşımasına dikkat et
hasan616161 http://www.youtube.com/v/_OFLDRJRR-A>http://www.youtube.com/v/_OFLDRJRR-A type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">