AntaresQ Oyunu acıyorum.Menuden Prefenceses Kısmınına Gircem.Tıklayınca Boyle Bir hata verip oyundan atıyor.
immortalmare bu hata bi ara bendede olmustu kardesim 2006 oyununda bende format atmistim yukledim sonra duzeldi