Evet Arkadaşlar Sorularınıza Cevap Vereyim Ayrıca Neler Yaptım Şu Ana Kadar Açıklayayım :
- Öncelikle En Büyük Sorunumuz T.Telekom Lig A ' dan Avrupaya 4 Takım Gitme Sorunu **Çözüldü**.
- Tournument Mode ' da Turkcell Super Lig , Türkiye Süper Kupası , Türkiye Kupası , Türk Telekom Lig A
ve Yeni Yapılacak İddaa Lig B Oynanabilecek.
- Türktelekom Lig A nın Adı İsteğiniz Üzere '' Türk Telekom Lig A '' Olarak Düzeltildi.
- Bu Konuda Daha Önce de Söyledim Yamayı Tek Başıma Yapıyorum ve Forma Çizme Gibi Bir Yeteneğim Yok
Bu Yüzden İddaa Lig B 'deki Takımların Formaları Olmayacak.Türk Telekom Lig A 'daki Takımlara İse Daha
Sonra Güzel Bir Update Yapılacak.Bu Yamada Belki Formalar,Pankartlar ve Belkide Faceler 'de Olabilir.Fakat Bu Update 'n İddaa Lig B Yapıldıktan Sonra Çıkması Kesin.
- Spiker Yeni Oyuncuların Seslerini Eski Oyuncularda ki Gibi Söylüyor.Bunu Düzeltmek İçin Çalışılıyor.
- İddaa Lig B Oyuna Eklenirken Oyundan **Meksika Ligi ve Kupası Silinecek**.
- İddaa Lig B Gerçeğindeki Gibi 50 Takım 5 Gruptan Oluşmuyacak Kendi Seçtiğim Sadece 18 Takım Oyuna
Eklenecek.Bu Takımları Daha Sonra Söyleyeceğim.Sonra Söylememin Nedeni ise Bazı Takımların Bırakın
Kadrolarını Logoları Bile Bulunmuyor.Bu Yüzden Bazı Takımlar Değişebiliyor.
- İddaa Lig B 'nin Tamamlanması İle Birlikte Kariyerde Tam **54 Türk Takımı Olacak**.
- **YAMA KESİN OLMAMAK ŞARTIYLA İKİ HAFTA İÇİNDE ÇIKABİLİR.**