öncelikle merhabalar arkadaşlar.
fifa 07 de menüler bende çok kasıyor.
ilk yuklediğimde bi sorun yoktu herşey normaldi.ancak format atmam gerekti format atıktan sonra oyunu tekrar yukledim ama eskisi gibi olmadı. menulerde cok zorlanıyorum.
bir yol gosteren olursa çok sevincem...
hadi ii maçlar