Last_Blow FM 2006 forumda çok ilgi görmüştü. İlk screenshot'u ben vereyim bari. :) Şampiyonlar Liginde aldığım farklı skor :) Rakip güçsüz ama bu kadar fark atılmaz ki:p
curvanord bendende bi resim :) şampiyonlar ligi 2. öneleme maçıö 1-0 yenildim deplasmanda evimdede 1. dk gol yedim gerisine siz resimde bakın artık:)
curvanord Orjinal Mesajı Yazan: jewel_ma20 guzel sonuc ama benfica one gectiginde baya bi yusuf gelmistır :D :) tkımca saldırdım 2 yi atınca yavaşladım ne yapim 1.dk gol yedik şok oldu bizimkiler afalladılar:D
curvanord rakip zayıf ama farka bakın yaaa altındada maç istatistikleri var onada mutlaka bakın özellikle rakip takımınkine:D Maç İstatistikleri
Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: curvanord rakip zayıf ama farka bakın yaaa altındada maç istatistikleri var onada mutlaka bakın özellikle rakip takımınkine:D Maç İstatistikleri inegölü dagatmissinda hasan sas in fenerde isi ne onun yerine adam bulamadinmi :D
curvanord Orjinal Mesajı Yazan: Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: curvanord rakip zayıf ama farka bakın yaaa altındada maç istatistikleri var onada mutlaka bakın özellikle rakip takımınkine:D Maç İstatistikleri inegölü dagatmissinda hasan sas in fenerde isi ne onun yerine adam bulamadinmi :D uğur yıldırım varda hasan bjk ye gidiyodu satlık listesinde diye aldım yedek bıarkıyorum zaten yıldırım sakat :D
curvanord kardeşim bi adam başkalarınada bırakır ya hep bana hep bana olmazski bakında görün hahahahahaha:D