Galatasaray_Sk arkadaşlar gördüğünüz gibi wide kameradan oynadığımda ronaldinho'nun bandı gözükmüyor?! yakın kamerada gözüküyor.. aynı şekilde bazı oyuncuların saçının önüde böyle uzaktan kesik gibi ama yakından normal..sizce neden ve sorunu çözecek bişe yokmu :(
.OsMaN. Ekran kartın bnmki gibi cok ii değilse ve oyun kalitesi düşükte oynuyosan bu olabilir ama öyle değilse nedenini bilemiyorum ... :(
danielmarcos Ekran kartından veya detaylardan kaynaklanmıyor.PES5 'in Widecam grafik hatalarından biri.Forumda 'lodmixer' olarak aratırsan lodmixer programıyla bu sorunu ve daha çok grafik sorununu halledebilirsin(Widecam'de seyirci olmaması,daha çok detay vs..)