Nasil nerden yaptim bilmiyorum ama sitede bakinirken 100. YIL Forma Paketini buldum. 2GK KIT RAPTOR filan dedigi icin kafam karisti heralde ve su andaki oyuna yukledim. Bir girdim oyun, yesil kirmizi bir forma cikiyor (Sanirim yanlis yukledigi icin ustunde yazilar filan var)
Lutfen biri yardim etsin ve eski formayi yada yeni formayi yukleyeyim. Manager'de bayagi ilerlemistim ve bastan baslamak hic cekici gelmiyor.
Simdiden tesekkur ederim.
ps: Eger o yesil kirmizi hatali formayi anlamadiysaniz caps koyabilirim.