Walla bide buraya açıyım dedim konuyu kafayı yemek üzereyim. Hiçbir ayar yapılamıyor ana menüde ve sadece 3 tane ülke seçebiliyorum. Onlarla girsem bile yeni menajer yapamıyorum açıkçası baştan aşağı sorun halinde yardımınıza acayiip ihtiyacım var...FM'yi başlatıyorum gayet normal bir şekilde fakat oyunda preferences bölümüne girince;
"A serious error was encountered and the application will close. An Error file has been generated in: MEHMET(bilgisayarın adı)/D:/Program Files/Sports Interactives/Football Manager 2007" yazıyor ve "TAMAMéa tıklayınca da oyundan çıkıyor ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim...