Arkadaslar sorunları olanlar asagıda dediklerimi yaparlarsa herkesin sorunu çözülürr(ben forumu inceledim herkesin ayrı ayrı sorunları var ben bunların hepsini yasadım ve ve uzun ugraslar sonucu çözdüm ve oynuyorum..)
1-Önce fm'yi silin hiçbir dosya kalmasınn ve java'yıda silin(hiçbir dosya kalmasın)
2-Denetim masasından yeni kullanıcı hesabı oluşturun
3-denetim masasından bölge ve dil özelliklerine girin..
a-Bölgesel seçeneklerdeki ilk boşluğu İngilizce(ingiltere) yapın..(konum önemli diil)
b-Diller sekmesine girin ,ayrıntılar diin ordada ingilizce(ingiltere) onu secin (yoksa ekle'den eklein)
c-Gelismis sekmesine girin orayıda İngilizce(ingiltere) ayarlayın.(bunu ayarladıgınızda cıkan soruya evet degin)
bilgisayarınız yeniden başlatılsınmı diye sorar evet dein yeniden başlasın.. böle bi soru gelmesse siz
kendiniz tekrar başlatın sonra bu son sekmedeki ingilizce(ingiltere) bidaha yapın bu defa sorar)
4-Yeniden başlattıktan sonra önce java'yı kurun sonra fm 2007'yi (java bulunmuyo ondan kuramayanlarda artık kuracaktır)..
5-Fm ye girin eger tekrar hata aldıysanız çıkın.. C:\Documents and Settings\isminiiz neyse\Application Data'ya girin Sports Interactive klasörünü silin.. belgelerime girin ordakinide silin.. tekrar oyuna girin ve baştaki oyun ayarlarını(ben yapmadım öle çalıştı) yapmayın direk new game diyin.. sorun çözülmüş olacaktır..
bir kısmı alıntı bir kısmı kendimden:)
Aşagıdaki Java'yı yükleyin bence ben sadece bu javayla yükleyebildim
http://www.turksportal.net/dosya/fm/28490/bilgi/ bu linke girin (indirme linki burda ama üye olduktan sonra indirebilirsiniz onun için forumdan üye olun) bu verdigim link isi yasak deildir insallah cünkü sadece böle cözülüyor konu onunicin affola..
Hepinize iyi oyunlar...