taximbjk beyler benim fm 2008 versiyon 8.0 8.2 yi indirdim kurdum ama açılırken cd istiyor ne yapmam alzım yardım
tatligol Orjinal Mesajı Yazan: akalom dostlar türkçe fmyi açtığımda şu hatayı veriyor ve oyuna giriyor sonuçta ama türkçe olmuyor xml parsing error not Well-formed(invalid token) at line 1 of sound_CaChe_mode.xml yardım edin ya ne yapmam gerek :( bende de aynı problem var lütfen yardım edin ya
tatligol Orjinal Mesajı Yazan: akalom dostlar türkçe fmyi açtığımda şu hatayı veriyor ve oyuna giriyor sonuçta ama türkçe olmuyor xml parsing error not Well-formed(invalid token) at line 1 of sound_CaChe_mode.xml yardım edin ya ne yapmam gerek :( bende de aynı problem var lütfen yardım edin ya
torrestorres teknik sorun değil gibi ama yazabilecek başka bi yer bulamadım,bende futbolcuların oynadığı pozisyonlar ,takım adları ve kısaltmalar yazmıyo "5000357" gibi sayılar var bunlar yerine ,ne yapabilirim? yardımcı olursanız çok sevinirim...
ihsan05 ya benim oyun hata vermeye başladı. hatada crush dumps diye bişeler yazıyordu. ben oyunu tekrar kurmak istedim ama oyunu bilgisayardan kaldıramıyorum. bu nedenle oyunu tekrar yükleyemiyorum. bir bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? teşekkür ederim.
berdikmen Arkadaşlar benim sorunum tuşların çalışmaması. Fm 2008 de oyuncu arama bölümüne yazıyorum yazıyorum olmuoo Defalarca oyunu kapatıp açtım ama düzeledi. Yardım ederseniz sevinirimm
pashamojito Arkadaşlar ben yamayı yükledim ancak korsan cd tarzı bi uyarı çıktı bunu nasıl çözebilirim yardım istiyorum!!