Merhaba arkadaşlar,
Benim şöyle bir problemim var..
Ben bu yamaları kurdum ama db dosyasının içinde ayrı 3 tane db oldu.700,702 veve şu yaz yaması.Tekrar crack istedi ben de fm 2007 deki cracki de çıkarttım.Oyuna girdiğimde ilk halindeki gibi giriyor.Editöre girdim ilk halinin durumunu biraz değiştirdim değişik isimle kaydettim.O da belgelerimin içindeki sports interactive deki db nin içine kaydedildi.Şimdi yeni oyun dediğimde yine ilk hali gibi giriyor.Oyunu silip yeniden yükledim yine sorun çözülmedi.Yamalardan faydalanamadım.Bu oyunun tutkunu olarak sıkıntı çekiyorum bu konuda.Öncelerden yeni db kaydettiğim zaman yeni oyun dediğimde hangi db seçeceğimi soruyordu.Mesela default normal olarak başlıyor ben default u değil kendi ayarlamalarımdan sonraki new db den başlıyordum o zaman istediğim gibi başlıyordu.Yarımcı olursanız sevinirim.İyi çalışmalar...