Ya arkadaşlar pes5 çok faul çalan bi oyn o yüzden top kapmakta zorlaşıyo ve bende bunu iyi bilen arkadaşlara rica ediorm bize bunun pif noktalarını söyleyebilir mi
Yani nasıl faul yapmadan top kapabiliriz. R1+X tuşlarına basınca genellikle faul yapılıo sizin önerileriniz nedir ???