cihadcenesiz_91 Arkadaşlar ben fifa 07 ye kendi emeğim ile türkçe bir spiker yapmak istiyorum.Fakat bu konu hakkında öok fazla yetersizim.Bana bunu nasıl yapacağımı solerseniz Fifa 07 türkçe spiker yapacağım ve Çok ozel bır spıkerın sesınden!!!
ketur vallah cok iyi olur dai ama nasil yapiliyo onu bilmiyorum !!! arkadaslar yardim ederse neden olmasin??????
JacKSpaRoW Orjinal Mesajı Yazan: blueyesbjk rar dosyasını cıkartmak icin istenilen sifreyi bilen varmı?acil please... neyin rar dosyası :D
Bobo_ Uçmuş bunlar yaws.. Bırak boşver yapma,sana öğretene kadar profesyonel bi yama yapımcısı yapar..inş.
ado_edv En iyisi Bencede Hülya avşarın sesinden yapsan iyi olur. okadar kolaymı zannediyon daha hangi programlar ile çalışacağını bilmiyorsun....:mad: :eek:
derbeder_91 Ben bilsem yardımcı olmak isterdim.Ama maalesef kardeş.Uzgunum.Ayrıca birisi programın adını yazsada çokcuk bi yapsa.Hem duduguma gör Bilgisayar Prog. İmiş.Yapabilir bence.
oguzhanunal Ben Fifa 2006 için Sound Master 06 programını kullanarak yaptım, Fifa 2007 de Türkçe spiker yapmak için Sound Master 07 programının çıkmasını beklemen lazım. Ayrıca o programı kullansan bile Türkçe spiker yapması sandığın kadar kolay değil. Bayağı karışık bir iş. Sound master 07 programını bulursan bana e-mail atarsan sevinirim. **oguzhanunalgs@mynet.com**
cihadcenesiz_91 oguzhanunal ve 10ur arkadaşlara uygun bir dilde bana cvp verdikleri için teşekkür ederim.Belki uğraşırsam daha doğrusu bu işi yapmak için 12 arkadaş hevesliyiz.Ve yapmak istiyoruz.Ama dediğiniz gibi çok fazla zor ise beklemekten başka çare yok.Birilerinin yapmasını!!.oguzhanunal arkadaşa bişi sormak istiyorum.O demiş ki >>>ben fifa 06 da yapmıştım<<<.Peki kaç ayda yaptın?.Pek fazla zorlandın mı?.Neyse hepinize Teşekkürler.By