SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: digilaz bence moderatörler bu konuyu sabitlemeli, çünkü büyük bir sorunu çözüyor... zaten konu buraya gönderilen mesajlarla sabit kalacaktır ;)
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: hobelek Bu işlemi yaptım ancak oyunun giriş ekranında preferences 'a tıkladığımda oyun hata penceresi ile tekrar kapanıyor.Bunu deneyenler var mı acaba? Oyunun içerisinde de denedim gene aynı problem.preferences a tıklayınca uçuyor... En iyisi 2.user ile girip oyun oynamak yoksa parçalayacam bu bilgisayarı.. belgelerim applications data mı neydi onun içindeki sports interactive dosyasını temizler;)
Strojen Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY Başka sitelerde de gördüm fakat bu çözümü kendim başkalarından alıntı olmadan bulduğumu belirtmek isterim.Evet burda Türkçe karakter çözümünü hallettiğimi belirtmek isterim.Çok basit bir yolla bu soruna çözüm buluyoruz. TÜRKÇE KARAKTER ÇÖZÜMÜ Dil ve Bölge ayarlarını açıyoruz.Ordan diller sekmesine ordan da Ayrıntılar sekmesine gidiyoruz..Orda görünen İngilizce klavye yi Türkçe Q klavye yapıyoruz.En iyisi anlamayanlar için ss koydum ona bakın.Burda çizdiğim yer aynı benimki gibi olsun sizinkide... Evet burdaki gibi olduktan sorna bilgisayara restart atıyoruz.. Restart attıktan sonra Dil Çubuğunda hala en yazısı olduğunu göreceksiniz..EN yazısını siz takmayın :D Yazsın o öyle :D Şimdi siz deneme amaçlı bi notepad de deneyin bakalım oluyormu..Siz denemeden ben denedim. :D İyi oyunlar.... NOT:ALINTIDIR iyi demişsin de, zaten ilk mesajda ben de bunu anlattım, tekrar anlatmana gerek yoktu:D
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Strojen Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY Başka sitelerde de gördüm fakat bu çözümü kendim başkalarından alıntı olmadan bulduğumu belirtmek isterim.Evet burda Türkçe karakter çözümünü hallettiğimi belirtmek isterim.Çok basit bir yolla bu soruna çözüm buluyoruz. TÜRKÇE KARAKTER ÇÖZÜMÜ Dil ve Bölge ayarlarını açıyoruz.Ordan diller sekmesine ordan da Ayrıntılar sekmesine gidiyoruz..Orda görünen İngilizce klavye yi Türkçe Q klavye yapıyoruz.En iyisi anlamayanlar için ss koydum ona bakın.Burda çizdiğim yer aynı benimki gibi olsun sizinkide... Evet burdaki gibi olduktan sorna bilgisayara restart atıyoruz.. Restart attıktan sonra Dil Çubuğunda hala en yazısı olduğunu göreceksiniz..EN yazısını siz takmayın :D Yazsın o öyle :D Şimdi siz deneme amaçlı bi notepad de deneyin bakalım oluyormu..Siz denemeden ben denedim. :D İyi oyunlar.... NOT:ALINTIDIR iyi demişsin de, zaten ilk mesajda ben de bunu anlattım, tekrar anlatmana gerek yoktu:D yok ben konu açmıştım baktım senin konun war bende sildim buraya yazdım:)
Strojen Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY Orjinal Mesajı Yazan: Strojen Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY Başka sitelerde de gördüm fakat bu çözümü kendim başkalarından alıntı olmadan bulduğumu belirtmek isterim.Evet burda Türkçe karakter çözümünü hallettiğimi belirtmek isterim.Çok basit bir yolla bu soruna çözüm buluyoruz. TÜRKÇE KARAKTER ÇÖZÜMÜ Dil ve Bölge ayarlarını açıyoruz.Ordan diller sekmesine ordan da Ayrıntılar sekmesine gidiyoruz..Orda görünen İngilizce klavye yi Türkçe Q klavye yapıyoruz.En iyisi anlamayanlar için ss koydum ona bakın.Burda çizdiğim yer aynı benimki gibi olsun sizinkide... Evet burdaki gibi olduktan sorna bilgisayara restart atıyoruz.. Restart attıktan sonra Dil Çubuğunda hala en yazısı olduğunu göreceksiniz..EN yazısını siz takmayın :D Yazsın o öyle :D Şimdi siz deneme amaçlı bi notepad de deneyin bakalım oluyormu..Siz denemeden ben denedim. :D İyi oyunlar.... NOT:ALINTIDIR iyi demişsin de, zaten ilk mesajda ben de bunu anlattım, tekrar anlatmana gerek yoktu:D yok ben konu açmıştım baktım senin konun war bende sildim buraya yazdım:) iyi yapmışssın, en azından konu güncel kalmış oldu
Strojen Evet aslında sabitlenmeli, ama yöneticiler son günlerde kayıp, bir sürü gereksiz konu var, hala oyunu yüklerken şu hatayı aldım gibi başlıklar var, ama kimse ilgilenmiyor, heralde çok yoğunlar
gereksiz arkadaslar koydugunuz sslerdeki gibi olmuyo bende yani ingilizce a.b.d nin altinda klavyenin aldinda abd yaziyo onu nasil turkce q yapiyoruz bi detayli anlatabilirmisiniz cok tesekkurler
Hqmi nasil geldin o kadar hep tatile mi gittin simdi orda ronaldinho tarihi eser olmustur hangi takimdasin