ihsanilkay ark lar fm 2007 e takım logoları atıorm ancak oyunda çıkmıyor. çıkması için bi klasörü silioduk ama neydi yaf :S
curvanord Orjinal Mesajı Yazan: fenerlilkay ark lar fm 2007 e takım logoları atıorm ancak oyunda çıkmıyor. çıkması için bi klasörü silioduk ama neydi yaf :S C:\Documents and Settings\....\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2007 icine klasor ac kardesim logolar die oraya at artik boyle
Strojen eğer dataya atarsa, oyuna girince "use skin cache" diye seçenek var, onu kapat, çünkü eğer o açık olursa skin'de değişiklikler kabul olmuyor.