Orjinal Mesajı Yazan: ferdi866
bu arada fm2006 türkçe yaması 2007 yee aynen uyuyor.. bilgğinize
asla denemeyin, bir müddet sonra "array out of bonds" hatası alıyorsunuz, ve kayıtlı oyununuz gidiyo. benden söylemesi.Acele etmeyin arkadaşların çıkaracağı yamayı bekleyin...