Mouse'la resimin üzerine gelince Disket simgesi çıkması lazım kaydetmek için, ona basıp kaydedebilirsiniz PNG formatında. ve 07 MENU WORKING programıyla da oyuna aktarabilirsiniz. Eğer resimler kaydedilmiyorsa, bütün menukitleri içeren bi RAR dosyası yapıp eklerim buraya tekrar.. Teşekkürler...