Orjinal Mesajı Yazan: Sadomazohist
Orjinal Mesajı Yazan: ondery
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _AmigO_
devamini bekleriz cimlerde süper;)
buarada ekran kartin ATI mi?
Evet 512 MB DDR3 Atı Radeon X1300 PRO, Markası Saphire. ekran kartı alıcak olanlara tavsiye ederim. Gayet memnunum..
Formalar gerçekten güzel teşekkürler. Ben de de x1600 pro var da.
Catlasyst ayarların ne durumda. Hiç kasma yok mu?
Ayarları söylersen sevinirim...
Formalarında devamını bekliyoruz. Teşekkürler.
Catalyst ayarlarında Antialiasing 2x Antisotropic 16x'de , diğerleri de en uygunda ayarlı.İlk Önce standard ayarlar kısmından Balanced'a getir. en ortada olsun. Daha sonra da sadece Antialiasing'i 2X yap ve Antisotropic'i 16X yap kaydet. Bende hiç bi kasma yok.Sistem iyi belki ondandır ama sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Oyun içi çözünürlük 1280x 1024 bende. Cinematiclerde falan gol sonrası sevinçlerde MAça giriş tünelinde falan hiç bir donma ve takılma yok, görüntüler süper.
Sistemimden söz edeyim isterseniz fikir edinmeniz için.
İşlemci: Pentium D 3.0 GHZ
RAM: 1 GB DDR2
HDD: 200 GB SATA
Ekran Kartı: Saphire 512 MB DDR3 Ati Radeon X1300 pro