maniac_ea arkadaşlar şampiyon olduktan sonra ECC ye gidiyoruz ve 2 grupta oynuyoruz 2. sezonu bitirdikten sonra yine ECC'ye gittiğimiz zaman 2 gruptamı oynuyoruz yoksa tek gruptamı? FB ile 3. sezonunu yaşayan arklar varmı
06_gfb_06 evet arkadaş 3-4 ve daha devamında bile 2 grupta oynuyoruz. ama bazı sezonlarda oyunun aklı başına geliyo. ve tek grupta oynuyorsun...
cause_of_death 10 sezondan fazla oynadım simulate e bağlayıp, genellikle 2 sezonda 1 olmak üzere bazen 3 sezonda bir 2 grupta mücadele ediyorsun. 2 sezon üst üste oldu mu hatırlamıyorum.