Arkadaslar fm 2007 nin yenilikleri arasinda ligi secmeden o ligden takımın basina gecebileceginiz belirtiliyordu..Yani takim degistirirken demek istiyorum ilk oyuna baslarken degil.. (Mesela Hollanda ligini secmeseniz de atiyorum ajax i yonetebiliyomussunuz) Ama boyle birsey yapamadim.. Bununla ilgili bilgisi olan ya da bunu daha detayli aciklayabilecek olan varmi?
Cunku ben secmedigim liglerde t.direktorsuz kalan takimlara iddia edildigi gibi basvuruda bulunamadim.. Acaba basvuramiyoruz da teklif gelirse kabul mu edebiliyoruz acaba? Nedir? Zira bu durum database ve oyunun hizli calismasi acisindan oldukca yararlı bir ozellıktı kanımca..Kafayi yicem cozemedim yeterli bilgi de bulamadim...
Ilginize tesekkurler...