oldindian Herkese selam. Oyunu torrentten indirdim. Rar dosyalarınıda açtım. Ancak oyunu bir türlü kuramıyorum. Başaran birileri varsa detaylı olarak nasıl yaptığını açıklarsa sevinirim.. Şimdiden teşekkürler..