XII **beyler sanırsam oyun çıktı oynursunuz.ben face in game'e bikaç resm gönderdim.Eğr eklenmişse bi zahmet kayıtlı isimler varmı oyunda..Teşkküerler..**
XII Orjinal Mesajı Yazan: jewel_ma20 1 yil sonra aktif oluyo die biliyorum nası yani 1 sezon geçincemi yoksa diğer oyunamı(FM2008mi?)bu oyunda warsa data editöründe olabilir mi?
Shevchenko oyuna başladıgında olmuyosun, ilerleyen sezonlarda çıkıyorsun bu bi senede olabilir, altı senede..