17 ağustos kadar kötü deildir ozamanlar Peshayat yoktu 8 yaşında küçük bir çocuk gece 3 te ne olduğunu anlamamıştı:) sonra Biz sitelerde otururduk Alibeyköy de
gecenin 3 de dışarı bi çıktık sanki yıldızlar Binaların üstündeydi okadar yakındı:D
Benim emre die arkadaşım vardı salla bak o sırada sen git futbol topunu al:D
fazla hatırlamıyom.. ama gece 3 te top oynamıştık:D
deprem sıransını dün gibi hatırlıyom ne feciydi yaww binadaki o demmirlerin sesleri geliyodu.. Allah hepimizi korusun