Tüm CM fanatiklerini bekliyorum valla... Öyle şuranın buranın oyunu değil... Tüm dünya oynuyor... Her ülke kendi dilinde oynuyor ve milli takıma oyuncu vermeden tut, genç yetenek bulup zengin olabiliyorsunuz... Ücretsiz olmasının yanında aynen CM mantığında mükemmel bi oyun... Bu mesajı hevesle yazıyorum ... Türk milli takımı biraz kötü durumda herkesin desteği lazım... Avrupa kupalarındada oynayabiliyoruz.. Ayrıca 2 sezonda süpelige çıkabilirsiniz... Sadece ii bir kadro lazım , birde Bosman Transferlerden oyuncu kapmak lazım... İyi Bİ stad ve altyapıyla kısa zamanda büyük kulüp olabilirsiniz...Tüm türk kullanıcıları bekliyorummmm..
Nede Olsa Futbol Türk Oyunu...
Link vermek yasak değildir sanırım...
Pmanager