hakem berbattı.
orhan ın 2. sarı kart pozisyonunda foul bile yoktu.erciyesin penaltısı peanaltı değildi
artı bide adam sürekli basit foullerle inceden maçı erciyese hediye ediyodu az daha
ama sonunda ne yaptığının farkına vardı da elini vicdanına götürüp bizi kurtaran penaltıyı verdi...