Arkadaşlar oyunu yükledikten sonra
açmaya çalışıyorum , takımları seçtikten
sonra oyun başlarken oyundan atıyor ?
Farklı bilgisayarlarla denedim
yine olmadı , donanım eksiği yok
cd demidir acaba sorun yoksa
bi bildiğiniz var mı =) ?
(not:grafik kartının fln da son
sürümlerini yükledim)