Kezman Beşiktaş maçına kadar yok!

Maçın 34. dakikasında sağ arka adalesi atan Sırp yıldız sakatlanarak yerini Deivid’e bıraktı. Kezman’ın en az 3 hafta sahalardan uzak kalabileceği öğrenildi.
Tam formunu bulmuşken...
Son haftalarda Fenerbahçe formasıyla grafiğini giderek yükselten Mateja Kezman’ın şanssızlığı... Kayserispor maçının 34. dakikasında Sarı-Kırmızılı ekibin kalesine koşarken, birden kasığını tutarak sekmeye başlayan Sırp futbolcu sakatlık geçirdi. Bir süre yerde kıvranan golcü oyuncu, saha kenarında yapılan 2 dakikalık tedavinin ardından kendisini iyi hissetmeyince, yerini Deivid’e bırakmak zorunda kaldı. Bugün MR’ı çekilecek Kezman, en az 3 hafta takımdan ayrı kalabilir.
Beşiktaş maçına kadar yok
Kulüp doktorlarının iyileştirmek için seferber olduğu Kezman, Fortis Türkiye Kupası’ndaki Gaziantepspor maçı ile başlayacak olan kritik periyotta forma giyemeyecek. Fenerbahçe’nin bu virajdaki sınavları: Vestel Manisaspor (lig), Gaziantepspor (lig), Sivasspor (kupa), Denizlispor (lig). Kezman’ın sakatlanmasıyla Deivid’e de gün doğmuş oldu. Genç yeteneklerden Semih de, Sırp yıldızın yokluğunda teknik direktör Zico’nun vereceği forma fırsatını beklemeye koyuldu.
şanssızlık bu olsa gerek :(