DjALieN fifa data ayrı program, sasırtma milleti.. fifa data nın baslıgı var, biraz forumu arastır kardesim!
muster07 Orjinal Mesajı Yazan: djalien fifa data ayrı program, sasırtma milleti.. fifa data nın baslıgı var, biraz forumu arastır kardesim! istersen bi diğer sitelere felan bak creation centerın devamı neymiş
BATMANLI Arkadaşlar bende indirdim Creation Centre nin yeni sürümüymüş.Adı fifa data 07 miş.bende şimdi programı çözmeye çalışıyorum...
Sadomazohist Saol da birşey soracagım İlk takım ıd sini mi yazıyoruz Eğer öyleyse yazılmıyor da o yüzden... Ya da file dan birşeyler mi yapacağız ben azından bilenler... Başta ne yapmamız gerekiyor ?
LoVeRBoY file dan fifa.db yi açıcan ardından lig seçicen sonra takım sonra istediğini yapıcan :) beta ama deüişiklikleri kaydederken probLem yapabilir