arkadaslar,
ben Türiye ligi yamasini indirdim ( Soccerbug TSL v 1.0 ) .
Icinden Oku beni cikti okudum , icinde oldugu gibi her seyi yaptim !!
Ama Türkiye Ligine basladim ama Formalar olmamin !!
Galatasaray formasinda Feynord var !!
Ben Bu Formalari nasil yapcam abcaba ??
Lütfen yardimci olunus
SAYGILARLA
hasan bey