bizzat kendim buldum.oynuyodum antrenmanda bi baktım adam çizgiden döndürünce biraz eğilerek topa vurdu önce anlamadım.replay a girdim bi bakıyım die meğer o ortaları yapıomuş.sonrada sürekli yapmaya başladım.bide başka çok fazla hareket bilmiorm işte özel harreketler vs. ama ben en çok elim shift teyken sağ-sol veya sol-sağ yapıorm.yapımı çok kolay oluo şık görünüo ve rahat geçio