diesoul aqa bende de a.madridden agüero 107 oldu hem de defansta ama maca qirmeden once tekrar taktiqe baktıımda bu rakamın 56ya dustuunu qordum :S pique de aynı sey oldu forvete koydum 101oldu ama tekrar aynı sekilde taktiqe baktım ve 61e dustuunu qordum
Power0fTheClup bende robben defansa koydum 108 oldu maça girerken maçı oynaya tıkladım taktiğe baktım robben 45 oynuyomuş
.Hakan. yaw adamla dalga geçmeye çalışanlar fifa oynadığnıza emin misiniz? 100 tabiki oluo böle bişi için adam nie photoshopla uğraşsın bnde de pique 103 oldu ama gerçek mevkisinde 97 e düşüo maça girerkende büyük ihtimalle 60 lara düşer :D
Legend_ ya bu 108 ler ne kadar saçma mevkilere koyduğunuzu gösterip :p o kadar kötü ki %108 kötü :):)
MURAT.18 YAV BÖYLE BİR ŞEY OMAZKİ FUTBOLCULAR EN FAZLA 99 OLUYOR BEN KAÇ DEFA MANAGER OYNADIM BÇYLE BİR ŞEY OLMADI BY MRT
ceyhun147 Orjinal Mesajı Yazan: Lincoln2002 kankalar 100 ne ki madridin alt yapısından bi oyuncu yetişiyo 102 lik oyuncunun adı ne
LionKing42 ya ne taktiği bu fifanın 1 hatası oyuna qirince kadroya bakın bakalım 100 küsür duruyomu alla alla :D
metin_34 fifa 2008 de de nani'yi sol bek koyarsanız gücü 105 olur.böyle enteresan şeyler olabiliyor bi keresinde misal top direğin üstünde durup kalmıştı bende (: