Peshayat Beyler dayanamadım ve bunu sizinle paylaşmak istedim ben zaten gerekli cevabı verdim sıra sizde Yorumlara bakın en altta görürsünüz.. ">
..ogalican.. ben video'yu hiç izlemeden aşağı indim zira başlıktan ne iğrenç bir şey olduğunu anladım , arkadaşlar yine Kürt toplumundan bazı densizler Atatürkümüze ağza alınmayacak sözler sarf etmiş.
Ozzy_AFR hepsini izleyemedim :mad::mad: bu kadar şerefsizlik olmaz :mad: haysiyetsiz kanı bozuklar:mad:
Parasetamol :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Bunu yapanın zaten nasıl bir akılsız, nasıl bir yaratık olduğu aşikâr. Bu kadarına da ne denir!