impala64 yaw arkadaslarr bn oyunu kurdm bi sorun yok normal calisio ancak hic bi oynucunun fotosu yok hep karanlik herkste ole mi acaba yoksa bi bnm mi ole...
Fifa_delisi10 sende problem yok öyle resimler büyük liglerdeki takımların logoları we resimleri yok bazlarının ama dosyalarına baktım hollanda ligi iskoçya abd ligindeki takımlardaki futbolcuların resmi war sadece önemli takımların yok