aLex13hLeB arkadaşlar hani "Install kısmında %1`deyken gelen flag.ebo hatası ?" konusunda autorundakinden açın diyosunuz ya bende o dosya bilinmeyen dosya biçimi.Birlikte aç var ne ile çalıştırcam onu lütfen bi yardım edin yaa 1 haftadır bekliorum
BeKTaS F1GO hocam ilk olarak oyunu teklrar çıkar daha sonra autorun .exe den kurulumöa gir virüs prg u devre dışı bırakmak 1 çöxüm yolu ama ne kadar güvenilir karışmam cd ne
aLex13hLeB autorun dosyasına giriorum içindeki autorun'u yıklıyorum listeden program seç internetten yardım falan bi şeyler yazio yaa dediğini yaptım yine olmadı başka bi yolu yok mu